Room95

PRIVATE CLUBBING

Selskabslokale festlokaler

Fri bar og lounge

Selfiebooth og musik anlæg

Vagter og bartendere

5 fantastiske timer med god musik højt humør fri bar dans

Selskabslokale til ungdomsfest. Festlokaler til efterskolefest!

Med mange års erfaring inde for festbranchen kan vi eksekvere enhver fest til perfektion Du behøver ikke tænke, det gør vi for dig. Det eneste du skal sørge for er det gode humør. Vi gør selskabslokalet klar til fest. Vi får købt den rigtige mængde alkohol. Vores bartendere servicerer dine gæster og sikkerheden er også i top da vi har en dørmand stående til at holde styr på sikkerheden, hele aftenen.

"Hvad får vi for pengene?"

Inkluderet i aftalen er: 

FRI BAR &
BARTENDERE

LIVE DJ &
SELFIEBOOTH

ANLÆG &
DISKOLYS

VAGTER &
KLARGØRING

RENGØRING &
OPRYDNING

INDHEGNET GÅRDOMRÅDE

Personlig anledning

med FRI BAR
uden fri bar

MED FRI BAR

Personlige anledninger såsom fødselsdage, studentergilde, osv.
kr 6.000 + 130,- pr. deltager
  • FRI BAR & BARTENDERE
  • PREMIX & SELFIEBOOTH
  • ANLÆG & DISKOLYS
  • VAGTER & KLARGØRING
  • RENGØRING & OPRYDNING
  • RYGERUM

Fælles anledning

med FRI BAR
uden fri bar

MED FRI BAR

Fælles anledninger såsom, personale fest, efterskole, dimission, klassefester, osv.
kr 300 pr. deltager
(ved min. 50 deltagere)
  • FRI BAR & BARTENDERE
  • LIVE DJ & SELFIEBOOTH
  • ANLÆG & DISKOLYS
  • VAGTER & KLARGØRING
  • RENGØRING & OPRYDNING
  • INDHEGNET GÅRDOMRÅDE

"Hvordan virker det?"

1.

Hvilken festtype?

Privatfest er for dig der skal holde din fødselsdag, studentergilde osv. 

Skolefest er for jer der skal holde efterskolefest, klassefest, dimission, gallafest, eller afterparty. 

2.

Vælg dato

Når du har udfyldt og sendt din anmodning afsted, så vil den blive gennemgået af vores personale.

3.

Godkendelse

Godkendes din anmodning, modtager du en bekræftelse også hæver vi lejen og reserverer datoen til dig.

4.

Gæsteliste

7 dage inden arrangementet, skal du sende os din gæsteliste, og betale for det antal gæster du skal have med. Du modtager en mail fra os.

5.

Depositum

To dage inden dit arrangement modtager du en mail til betaling af depositum på 5.000,- DKK.

6.

Tak for i aften

Ved festens afslutning gennemgår vi lokalet for skader, og tilbagebetaler dit depositum hvis regler og vilkår er overholdt.

"FAQ"

Ja. Der er inkluderet vagter med i prisen. Afhængig af hvor mange gæster i er, sætter vi et passende antal vagter på.

Ja det må man gerne.

Nej. Alle fester hos ROOM95 er af privat karakter. Derfor er det op til den enkelte lejer om der må indtages alkohol, uanset alder.

Du skal dog jf. vores handelsbetingelser være min. 18 år for at kunne indgå en lejeaftale. 

Ja. Det er til enhver tid ROOM95's afgørelse om en fest skal lukkes. Det kan ske hvis vores retningslinjer ikke overholdes, og vi derved ikke kan stå inde for gæsternes sikkerhed. 

Ja. Hvis man opføre sig uanstændigt, eller bliver for beruset til at kunne deltage på en passende måde. 

Ja, man må gerne lave sin egen playliste som vi sørger for at få afspillet, men man kan ikke ønske sange i løbet af arrangementet. Dette er for at skabe den bedste stemning på dansegulvet. Vi erfare at når musikken skiftes i tide og utide bidrager det på en negativ måde.

Lokalet er lidt over 200m2

Nej. Der er ikke noget bestemt tidspunkt dine gæster senest skal ankomme. 

Room95

PRIVATE CLUBBING

FRI BAR
SELFIEBOOTH
VAGTER

5 fantastiske timer med god musik højt humør fri bar dans

Med mange års erfaring inde for festbranchen kan vi eksekvere enhver fest til perfektion.

Du behøver ikke tænke, det gør vi for dig. Det eneste du skal sørge for er det gode humør.

Vi gør lokalet klar til fest. Vi får købt den rigtige mængde alkohol. Vores bartendere servicerer dine gæster og sikkerheden er også i top da vi har en dørmand stående til at holde styr på sikkerheden, hele aftenen.

"Hvad får vi for pengene?"

Inkluderet i aftalen er: 

FRI BAR &
BARTENDERE

LIVE DJ &
SELFIEBOOTH

ANLÆG &
DISKOLYS

VAGTER &
KLARGØRING

RENGØRING &
OPRYDNING

INDHEGNET GÅRDOMRÅDE

Personlig anledning

med FRI BAR
uden fri bar

MED FRI BAR

Personlige anledninger såsom fødselsdage, studentergilde, osv.
kr 6.000 + 130,- pr. deltager
  • FRI BAR & BARTENDERE
  • PREMIX & SELFIEBOOTH
  • ANLÆG & DISKOLYS
  • VAGTER & KLARGØRING
  • RENGØRING & OPRYDNING
  • RYGERUM

Fælles anledning

med FRI BAR
uden fri bar

MED FRI BAR

Fælles anledninger såsom, personale fest, efterskole, dimission, klassefester, osv.
kr 300 pr. deltager
(ved min. 50 deltagere)
  • FRI BAR & BARTENDERE
  • LIVE DJ & SELFIEBOOTH
  • ANLÆG & DISKOLYS
  • VAGTER & KLARGØRING
  • RENGØRING & OPRYDNING
  • INDHEGNET GÅRDOMRÅDE

"Hvordan virker det?"

1.

Hvilken festtype?

Privatfest er for dig der skal holde din fødselsdag, studentergilde osv. 

Skolefest er for jer der skal holde efterskolefest, klassefest, dimission, gallafest, eller afterparty. 

2.

Vælg dato

Når du har udfyldt og sendt din anmodning afsted, så vil den blive gennemgået af vores personale.

3.

Godkendelse

Godkendes din anmodning, modtager du en bekræftelse også hæver vi lejen og reserverer datoen til dig.

4.

Gæsteliste

7 dage inden arrangementet, skal du sende os din gæsteliste, og betale for det antal gæster du skal have med. Du modtager en mail fra os.

5.

Depositum

To dage inden dit arrangement modtager du en mail til betaling af depositum på 5.000,- DKK.

6.

Tak for i aften

Ved festens afslutning gennemgår vi lokalet for skader, og tilbagebetaler dit depositum hvis regler og vilkår er overholdt.

Ja. Der er inkluderet vagter med i prisen. Afhængig af hvor mange gæster i er, sætter vi et passende antal vagter på.

Ja, det må man gerne.

Nej. Alle fester hos ROOM95 er af privat karakter. Derfor er det op til den enkelte lejer om der må indtages alkohol, uanset alder.

Du skal dog jf. vores handelsbetingelser være min. 18 år for at kunne indgå en lejeaftale. 

Ja. Det er til enhver tid ROOM95's afgørelse om en fest skal lukkes. Det kan ske hvis vores retningslinjer ikke overholdes, og vi derved ikke kan stå inde for gæsternes sikkerhed. 

Ja. Hvis man opføre sig uanstændigt, eller bliver for beruset til at kunne deltage på en passende måde. 

Ja, man må gerne lave sin egen playliste som vi sørger for at få afspillet, men man kan ikke ønske sange i løbet af arrangementet. Dette er for at skabe den bedste stemning på dansegulvet. Vi erfare at når musikken skiftes i tide og utide bidrager det på en negativ måde.

Lokalet er lidt over 200m2

Nej. Der er ikke noget bestemt tidspunkt dine gæster senest skal ankomme. 

Scroll to Top

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.