Room95

PRIVATE CLUBBING

5 fantastiske timer med god musik højt humør fri bar dans

FRI BAR
SELFIEBOOTH
VAGTER

Med mange års erfaring inde for festbranchen kan vi eksekvere enhver fest til perfektion.
Du behøver ikke tænke, det gør vi for dig. Det eneste du skal sørge for er det gode humør.  

Vi gør lokalet klar til fest. Vi får købt den rigtige mængde alkohol. Vores bartendere servicerer dine gæster og sikkerheden er også i top da vi har en dørmand stående til at holde styr på sikkerheden, hele aftenen.

"Hvad får vi for pengene?"

Inkluderet i aftalen er: 

FRI BAR &
BARTENDERE

PREMIX &
SELFIEBOOTH

ANLÆG &
DISKOLYS

VAGTER &
KLARGØRING

RENGØRING &
OPRYDNING

INDHEGNET GÅRDOMRÅDE

BAREN

I vores bar finder du følgende: 
Sodavand: 
Cola, Sport, Hindbær & Appelsin
Alkohol: 
Vodka & Øl
Shots: 
Sure Hindbær & Citron shots
Slushice: 
Grøn sport, Hindbær & Blå Citrus

PRISER

Privat fest

Fødselsdage, studentergilde, osv.
kr 8.000 + 130,- pr. deltager
  • FRI BAR & BARTENDERE
  • PREMIX & SELFIEBOOTH
  • ANLÆG & DISKOLYS
  • VAGTER & KLARGØRING
  • RENGØRING & OPRYDNING
  • INDHEGNET GÅRDOMRÅDE

Klasse fest

Efterskole, dimission, klassefester, osv.
kr 300 pr. deltager
  • FRI BAR & BARTENDERE
  • PREMIX & SELFIEBOOTH
  • ANLÆG & DISKOLYS
  • VAGTER & KLARGØRING
  • RENGØRING & OPRYDNING
  • INDHEGNET GÅRDOMRÅDE

"FAQ"

Ja. Der er inkluderet vagter med i prisen. Afhængig af hvor mange gæster i er, sætter vi et passende antal vagter på.

Nej. Der må ikke selv medbringes drikkevare. Dette er for at vi bedre kan hjælpe de gæster, som kan have svært ved at styre deres indtægt, med at have en fornuftig aften. Samt for at undgå smadret flasker/glasskår i og omkring lokalet. 

Nej. Alle fester hos ROOM95 er af privat karakter. Derfor er det op til den enkelte lejer om der må indtages alkohol, uanset alder.

Du skal dog jf. vores handelsbetingelser være min. 18 år for at kunne indgå en lejeaftale. 

Ja. Det er til enhver tid ROOM95's afgørelse om en fest skal lukkes. Det kan ske hvis vores retningslinjer ikke overholdes, og vi derved ikke kan stå inde for gæsternes sikkerhed. 

Ja. Hvis man opføre sig uanstændigt, eller bliver for beruset til at kunne deltage på en passende måde. 

Ja, man må gerne lave sin egen playliste som vi sørger for at få afspillet, men man kan ikke ønske sange i løbet af arrangementet. Dette er for at skabe den bedste stemning på dansegulvet. Vi erfare at når musikken skiftes i tide og utide bidrager det på en negativ måde.

"Hvordan virker det?"

1. Når du har udfyldt og sendt din anmodning afsted, så vil den blive gennemgået af vores personale. 

2. Godkendes den modtager du en bekræftelse og vi hæver for lejen og reserverer datoen til dig. 

3. En uge inden arrangementet skal du sende din gæsteliste og betale for det antal gæster du skal have med. Du modtager en mail fra os.

4. To dage inden dit arrangement modtager du en mail til betaling af depositum på 3.000,- DKK. 

5. Når depositummet er betalt, er vi klar til at modtage dig og dine gæster. 

6. Ved festens afslutning gennemgår vi lokalet for skader, og tilbagebetaler dit depositum hvis regler og vilkår er overholdt.

Room95

PRIVATE CLUBBING

5 fantastiske timer med god musik højt humør fri bar dans

FRI BAR
SELFIEBOOTH
VAGTER

Med mange års erfaring inde for festbranchen kan vi eksekvere enhver fest til perfektion.

Du behøver ikke tænke, det gør vi for dig. Det eneste du skal sørge for er det gode humør.

Vi gør lokalet klar til fest. Vi får købt den rigtige mængde alkohol. Vores bartendere servicerer dine gæster og sikkerheden er også i top da vi har en dørmand stående til at holde styr på sikkerheden, hele aftenen.

"Hvad får vi for pengene?"

Inkluderet i aftalen er: 

FRI BAR &
BARTENDERE

PREMIX &
SELFIEBOOTH

ANLÆG &
DISKOLYS

VAGTER &
KLARGØRING

RENGØRING &
OPRYDNING

INDHEGNET GÅRDOMRÅDE

BAREN

I vores bar finder du følgende: 
Sodavand: 
Cola, Sport, Hindbær & Appelsin
Alkohol: 
Vodka & Øl
Shots: 
Sure Hindbær & Citron shots
Slushice: 
Grøn sport, Hindbær & Blå Citrus

PRISER

Privat fest

Fødselsdage, studentergilde, osv.
kr 8.000 + 130,- pr. deltager
  • FRI BAR & BARTENDERE
  • PREMIX & SELFIEBOOTH
  • ANLÆG & DISKOLYS
  • VAGTER & KLARGØRING
  • RENGØRING & OPRYDNING
  • INDHEGNET GÅRDOMRÅDE

Klasse fest

Efterskole, dimission, klassefester, osv.
kr 300 pr. deltager
  • FRI BAR & BARTENDERE
  • PREMIX & SELFIEBOOTH
  • ANLÆG & DISKOLYS
  • VAGTER & KLARGØRING
  • RENGØRING & OPRYDNING
  • INDHEGNET GÅRDOMRÅDE

"Hvordan virker det?"

1. Når du har udfyldt og sendt din anmodning afsted, så vil den blive gennemgået af vores personale. 

2. Godkendes den modtager du en bekræftelse og vi hæver for lejen og reserverer datoen til dig. 

3. En uge inden arrangementet skal du sende din gæsteliste og betale for det antal gæster du skal have med. Du modtager en mail fra os.

4. To dage inden dit arrangement modtager du en mail til betaling af depositum på 3.000,- DKK. 

5. Når depositummet er betalt, er vi klar til at modtage dig og dine gæster. 

6. Ved festens afslutning gennemgår vi lokalet for skader, og tilbagebetaler dit depositum hvis regler og vilkår er overholdt.

"FAQ"

Ja. Der er inkluderet vagter med i prisen. Afhængig af hvor mange gæster i er, sætter vi et passende antal vagter på.

Nej. Der må ikke selv medbringes drikkevare. Dette er for at vi bedre kan hjælpe de gæster, som kan have svært ved at styre deres indtægt, med at have en fornuftig aften. Samt for at undgå smadret flasker/glasskår i og omkring lokalet. 

Nej. Alle fester hos ROOM95 er af privat karakter. Derfor er det op til den enkelte lejer om der må indtages alkohol, uanset alder.

Du skal dog jf. vores handelsbetingelser være min. 18 år for at kunne indgå en lejeaftale. 

Ja. Det er til enhver tid ROOM95's afgørelse om en fest skal lukkes. Det kan ske hvis vores retningslinjer ikke overholdes, og vi derved ikke kan stå inde for gæsternes sikkerhed. 

Ja. Hvis man opføre sig uanstændigt, eller bliver for beruset til at kunne deltage på en passende måde. 

Ja, man må gerne lave sin egen playliste som vi sørger for at få afspillet, men man kan ikke ønske sange i løbet af arrangementet. Dette er for at skabe den bedste stemning på dansegulvet. Vi erfare at når musikken skiftes i tide og utide bidrager det på en negativ måde.

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.